Oddelenie PR
pr(zav.)ucm.sk (tipy na úspešných absolventov, študentov alebo iné zaujímavé informácie)
Brand manažérka
Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
Nám. J. Herdu 2, Trnava, miestnosť č. 113b
033 5565 131
vladimira.jurisova(zav)ucm.sk
Manažér komunikácie pre zahraničie a nábor študentov
Mgr. Martin Paučin
Nám. J. Herdu 2, Trnava, miestnosť č. 113b
033 5565 131
martin.paucin(zav)ucm.sk
Manažér pre foto a video
Roman Miča
Nám. J. Herdu 2, Trnava, miestnosť č. 113b
033 5565 131
roman.mica(zav)ucm.sk
Social media manažér
Mgr. Martin Vanko, PhD.
Nám. J. Herdu 2, Trnava, miestnosť č. 113b
033 5565 131
martin.vanko(zav)ucm.sk
Externí spolupracovníci:
Content creator
Mgr. Magdaléna Švecová, PhD.
Content creator
Mgr. Branislav Oprala, PhD.
Tlačové správy, monitoring médií
Mgr. Peter Krajčovič, PhD.
Editorka
Mgr. Miroslava Ožvaldová
miroslava.ozvaldova(zav)ucm.sk
Grafická dizajnérka
Mgr. Natália Nagyová, PhD.
Oddelenie PR vykonáva najmä túto agendu:
- metodicky usmerňuje fakulty UCM a súčasti UCM v oblasti vzťahov s verejnosťou, marketingu a organizácie podujatí́, kongresov a konferencií;
- poskytuje základné́ informácie o činnosti UCM a jej fakultách;
- zabezpečuje po obsahovej stránke spravovanie web stránky UCM a aktualizáciu obsahu, podľa požiadaviek jednotlivých organizačných útvarov rektorátu;
- zabezpečuje spoluprácu s tlačou a ostatnými masovokomunikačnými prostriedkami, organizuje tlačové konferencie rektora/rektorky a UCM;
- zabezpečuje komunikáciu UCM s médiami a jej prezentáciu navonok;
- spolupracuje pri tvorbe obsahu a formy komunikačných výstupov;
- zabezpečuje propagáciu UCM a poskytuje informácie o činnosti UCM;
- zabezpečuje uzatváranie zmlúv týkajúcich sa oblasti vzťahov s verejnosťou, marketingu a organizácie vybraných celouniverzitných podujatí, kongresov a konferencií (najmä zmluvy o dielo, licenčné autorské zmluvy, dohody o vykonaní práce s externými spolupracovníkmi);
- zabezpečuje prezentáciu UCM na výstavách, konferenciách, veľtrhoch a významných spoločenských podujatiach vrámci Slovenskej republiky a spolupracuje pri prezentácii výsledkov vedeckovýskumnej práce UCM ako aj pri organizácii takýchto podujatí;
- napomáha rozvoju spolupráce s vedeckými inštitúciami a s významnými subjektmi spoločenského života;
- zabezpečuje plánovanie a realizáciu koncepcie propagácie UCM;
- komunikuje s dodávateľskými reklamnými inštitúciami;
- zabezpečuje prípravu, spracovanie, úpravu a produkciu propagačných materiálov;
- metodicky usmerňuje predaj marketingových predmetov s logom UCM;
- vypracúva systém propagácie vedeckých, pedagogických a ostatných aktivít UCM a zabezpečuje jeho realizáciu;
- zabezpečuje organizáciu celouniverzitných propagačných podujatí scieľom získania nových študentov a celouniverzitných spoločenských podujatí;
- pomáha zabezpečovať komunikáciu s absolventmi;
- vykonáva ďalšie súvisiace úlohy a činnosti.