doc. PhDr. Denisa Jánošová, PhD., MSc.

Docentka Denisa Jánošová pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave od roku 2010. Na FMK UCM v Trnave absolvovala bakalárske, magisterské a doktorandské štúdium.
V roku 2017 habilitovala v odbore 3.2.3 masmediálne štúdiá, čo poukazuje na jej významný prínos a odbornú kvalifikáciu v tejto oblasti. Jej vedecká, výskumná a publikačná činnosť je zameraná najmä na oblasť regionálneho marketingu, marketingu neziskových organizácií a aplikácií marketingového výskumu v praxi. Jej práce sú pravidelne publikované nielen na domácej, ale aj na medzinárodnej úrovni, čo svedčí o jej aktívnom zapojení do vedeckej komunity.
Je spoluriešiteľkou viacerých vedeckých projektov, čo poukazuje na jej schopnosť a angažovanosť pri práci na rôznych výskumných iniciatívach. S touto bohatou odbornou históriou a vedeckým prínosom je jasné, že dôležitou vo svojej oblasti a aktívnym prispievateľom k rozvoju vedomostí v oblasti masmediálnej komunikácie a marketingu.
Okrem toho sa aktívne zapája do profesijných organizácií v rámci svojej oblasti. Je členkou Českej marketingovej spoločnosti, Polish Communication Association a POPAI Central Europe, čo zvýrazňuje jej odhodlanie a angažovanosť v otázkach týkajúcich sa marketingu a komunikácie.
Vo svojej akademickej úlohe zastáva viacero dôležitých funkcií. Je školiteľkou na bakalárskom, magisterskom a doktorandskom stupni štúdia. Týmto spôsobom aktívne prispieva k formovaniu budúcich odborníkov v oblasti masmediálnej komunikácie a marketingu.
Oblasti záujmu: marketing regiónu, neziskové organizácie, spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie, aplikácia marketingového výskumu, obchod, informačné technológie.
1.AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.
2. AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3
3. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270.
4. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453
5. ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 171 s. - ISBN 978-80-8105-967-4.
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Regionálny marketing | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing a regionálny marketing | Vzťahy s médiami | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória a prax marketingového výskumu | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment I. | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment II. | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Preddiplomová prax | Marketingová komunikácia | druhý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
„How to prevent SMEs failure“ 10/2018 -06/2019„How to prevent SMEs failure“ 10/2018 -06/2019
VEGA č.1/0283/15 „Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu.“
VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky,
VEGA 1/0606/21 Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie.
Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Doplnkové pedagogické štúdium | FF UCM Trnava | 2009 |
Design thinking | 2020 | |
Zručnosti a základné poznatky v oblasti manažmentu projektu | FMK UCM Trnava | 2020 |
Zručnosti v aplikovanej štatistike | FMK UCM Trnava | 2020 |
Kariérové vzdelávanie | SSSMS | 2022 |
Erasmus ; Strategické partnerstvo | Európsky dialóg, o.z. | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM Trnava | 2022 |
Proces výskumu v neurolabe od A po ZET | FMK UCM Trnava | 2023 |
Manažérsky študijný program MSc. | Vysoká škola Jagiellonská v Toruni | 2024 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen | VR - FMK UCM | 2016 - 2023 |
člen | Odborová komisia FMK UCM Trnava | 2018 - 2023 |
člen | Editorial team - MLAR - FMK UCM Trnava | 2015 - súčasnosť |
člen | Redakčná rada - SLOVAK JOURNAL of HEALTH SCIENCES | 2017 - súčasnosť |
člen | KUM - Česká republika | 2016 - súčasnosť |
člen | Polish Communication Association | 2021 - súčasnosť |
člen | POPAI Central Europe | 2019 - súčasnosť |
člen | ČMS | 2019 - súčasnosť |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
THE UNIVERSITY OF INFORMATION TECHNOLOGY AND MANAGEMENT | Sucharskiego 2, Rzeszow, Poland | 14.03.2016 – 18.03.2016 | Erasmus+ |
UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poland | 09.04.2018 – 12.04.2018 | Erasmus+ |
Vysoká škola finanční a správní | Estonská 600, Praha, ČR | 06.05.2019 – 10.05.2019 | Erasmus+ |
UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poland | 11.11.2019 – 15.11.2019 | Erasmus+ |
University of Belgrade, Technical faculty in Bor (Srbsko) | Vojske Jugoslavije 12, Bor, 19210, Serbia | 2018 - 2020 | V4 visegrad fund |
UNIVERSITY OF ECONOMIC | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poľsko | 09.05.2022-13.05.2022 | Erasmus+ |
UNIVERSITY OF ECONOMIC | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poľsko | 22.05.2023 - 26.05.2023 | Erasmus+ |