PhDr. Katarína Ďurková, PhD.

odborná asistentka Katedra marketingovej komunikácie
PhDr. Katarína Ďurková, PhD.

Doktorka Katarína Ďurková patrí medzi prvých absolventov tejto fakulty. Absolvovala tu bakalárske, magisterské, rigorózne i doktorandské štúdium. V pedagogickom pomere pôsobí na FMK UCM v Trnave od roku 2012, je členkou Katedry marketingovej komunikácie.

Je autorkou mnohých vedeckých článkov a publikácií. Vo svojej výskumnej činnosti sa venovala problematike vnútropodnikovej komunikácie a marketingovej komunikácie. Teraz sa orientuje na oblasť PR a sponzoringu, s ktorými má bohaté skúsenosti z praxe. Prostredníctvom pôsobenia vo funkcii PR manažérky Slovenského zväzu cyklistiky a pretekoch Okolo Slovenska sa snaží prinášať na svojich predmetoch aktuálne riešenia otázok z praxe a priamo sprostredkovať praktické skúsenosti študentom. So “svojou” partiou študentov organizovala mnohé úspešné podujatia, cez ktoré sa fakulta zviditeľnila medzi Trnavčanmi, ako napríklad UniTalksCajgelvíkend, UCM Night Run.

Patrí medzi zakladateľov konferencie Marketing Identity. Spoluorganizovala aj konferencie ESRARC a WOODEMA, ktorých ročníky prebiehali v Trnave. Je členkou redakčnej rady vedeckého časopisu Communication Today. Na fakulte pokrýva predmety teória a prax marketingovej komunikácie I. a II. a sponzoring na bakalárskom stupni štúdia, mediálne a komunikačné stratégie, hovorca a médiá a public relations na magisterskom stupni. 

Absolvovala pedagogické mobility Erasmus v Záhrebe, Dubrovniku a Prahe.

Oblasti záujmu: public relations, sponzoring, media relations, event marketing.

AAB: ĎURKOVÁ, K., a kol. : Vyššie územné celky a ich interná komunikácia. Trnava: UCM v Trnave 2011. ISBN 978-80-8105-329-0


ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9


AEC : ĎURKOVÁ, K.: Advergaming in furniture companies. In: Position and Role of the Forest Based Sector in the Green Economy : Proceedings of Scientific Papers / editors: Mikuláš Šupín, Hubert Paluš ; scientific reviewers: Rastislav Šulek, Ján Borota, Živka Meloska. - Zagreb : International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing - WoodEMA, 2014. - ISBN 978-953-57822-1-6. - S. 31-36.


ADE : JURIŠOVÁ, V., ĎURKOVÁ, K.: CSR communication and its impact on corporate image. In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172. - Roč. 4, č. 2 (2012), [5 s.].


ACB: ĎURKOVÁ, K., FRANIC, D. a kol.: PUBLIC RELATIONS, Teória a prax. Trnava: UCM v Trnave 2022. ISBN 978-80-572-0251-6


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Mediálne a komunikačné stratégie Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Mediálne a komunikačné stratégie Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Sponzoring Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Public relations Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Hovorca a médiá Vzťahy s médiami 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VEGA 1/0283/15 

Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu. Doba riešenia 2015 – 17. Vedúca projektu prof. Inf. Alena Kusá, PhD.

 


VEGA 1/0606/21

Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov

marketingovej komunikácie, 2021 – 2023, vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.




Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Akreditovaný sprievodca cestovného ruchu Slovenská obchodná a priemyselná komora 1998
G Suite: Online výučba cez Google Meet, FMK UCM 03/2020
Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2020
Digital Rulezz 2021 - najväčšia marketingová konferencia na Slovensku PS: Digital, MarketerBiz 03/2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM v Trnave 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking workshopy s Adamom Brockom Adam Brocka - Service Designer 10 - 12/2022
Marketing Rulezz – All about Tik Tok PS: Digital, MarketerBiz 12/2022
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? Academic Business Centrum 12/2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom FMK UCM v Trnave 4 - 5/ 2023
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti Česká marketingová společnost 2019 - súčasnosť
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti POPAI Central Europe 2020 - súčasnosť
Členka redakčnej rady Communication Today od 2010 - súčasnosť
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti WOODEMA 2011 - 2016
Členka organizačného výboru Medzinárodná vedecká konferencia Nové trendy v marketingu 2003 - 2011
Členka vedeckého výboru Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity 2012 - 2020
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Sveučilište u Dubrovniku/University of Dubrovnik Chorvátsko, Dubrovnik 2015 Erasmus + Lectures, meeting, academic week
Faculty of Forestry,University of Zagreb Chorvátsko, Záhreb 2013 Erasmus + Lectures, meetings
Universita degli studi di Teramo Teramo, Taliansko 1.-5.5.2023 Erasmus + lectures, meetings