PhDr. Katarína Ďurková, PhD.

Doktorka Katarína Ďurková patrí medzi prvých absolventov tejto fakulty. Absolvovala tu bakalárske, magisterské, rigorózne i doktorandské štúdium. V pedagogickom pomere pôsobí na FMK UCM v Trnave od roku 2012, je členkou Katedry marketingovej komunikácie.
Je autorkou mnohých vedeckých článkov a publikácií. Vo svojej výskumnej činnosti sa venovala problematike vnútropodnikovej komunikácie a marketingovej komunikácie. Teraz sa orientuje na oblasť PR a sponzoringu, s ktorými má bohaté skúsenosti z praxe. Prostredníctvom pôsobenia vo funkcii PR manažérky Slovenského zväzu cyklistiky a pretekoch Okolo Slovenska sa snaží prinášať na svojich predmetoch aktuálne riešenia otázok z praxe a priamo sprostredkovať praktické skúsenosti študentom. So “svojou” partiou študentov organizovala mnohé úspešné podujatia, cez ktoré sa fakulta zviditeľnila medzi Trnavčanmi, ako napríklad UniTalks, Cajgelvíkend, UCM Night Run.
Patrí medzi zakladateľov konferencie Marketing Identity. Spoluorganizovala aj konferencie ESRARC a WOODEMA, ktorých ročníky prebiehali v Trnave. Je členkou redakčnej rady vedeckého časopisu Communication Today. Na fakulte pokrýva predmety teória a prax marketingovej komunikácie I. a II. a sponzoring na bakalárskom stupni štúdia, mediálne a komunikačné stratégie, hovorca a médiá a public relations na magisterskom stupni.
Absolvovala pedagogické mobility Erasmus v Záhrebe, Dubrovniku a Prahe.
Oblasti záujmu: public relations, sponzoring, media relations, event marketing.
AAB: ĎURKOVÁ, K., a kol. : Vyššie územné celky a ich interná komunikácia. Trnava: UCM v Trnave 2011. ISBN 978-80-8105-329-0
ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9
AEC : ĎURKOVÁ, K.: Advergaming in furniture companies. In: Position and Role of the Forest Based Sector in the Green Economy : Proceedings of Scientific Papers / editors: Mikuláš Šupín, Hubert Paluš ; scientific reviewers: Rastislav Šulek, Ján Borota, Živka Meloska. - Zagreb : International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing - WoodEMA, 2014. - ISBN 978-953-57822-1-6. - S. 31-36.
ADE : JURIŠOVÁ, V., ĎURKOVÁ, K.: CSR communication and its impact on corporate image. In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172. - Roč. 4, č. 2 (2012), [5 s.].
ACB: ĎURKOVÁ, K., FRANIC, D. a kol.: PUBLIC RELATIONS, Teória a prax. Trnava: UCM v Trnave 2022. ISBN 978-80-572-0251-6
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Mediálne a komunikačné stratégie | Masmediálna komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Mediálne a komunikačné stratégie | Masmediálna komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Sponzoring | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Public relations | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Hovorca a médiá | Vzťahy s médiami | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
VEGA 1/0283/15
Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu. Doba riešenia 2015 – 17. Vedúca projektu prof. Inf. Alena Kusá, PhD.
VEGA 1/0606/21
Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov
marketingovej komunikácie, 2021 – 2023, vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Akreditovaný sprievodca cestovného ruchu | Slovenská obchodná a priemyselná komora | 1998 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet, | FMK UCM | 03/2020 |
Pertov a Ganttov diagram | FMK UCM | 11/2020 |
Digital Rulezz 2021 - najväčšia marketingová konferencia na Slovensku | PS: Digital, MarketerBiz | 03/2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM v Trnave | 09/2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 09/2022 |
Design Thinking workshopy s Adamom Brockom | Adam Brocka - Service Designer | 10 - 12/2022 |
Marketing Rulezz – All about Tik Tok | PS: Digital, MarketerBiz | 12/2022 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? | Academic Business Centrum | 12/2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM v Trnave | 4 - 5/ 2023 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | Česká marketingová společnost | 2019 - súčasnosť |
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | POPAI Central Europe | 2020 - súčasnosť |
Členka redakčnej rady | Communication Today | od 2010 - súčasnosť |
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | WOODEMA | 2011 - 2016 |
Členka organizačného výboru | Medzinárodná vedecká konferencia Nové trendy v marketingu | 2003 - 2011 |
Členka vedeckého výboru | Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity | 2012 - 2020 |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Sveučilište u Dubrovniku/University of Dubrovnik | Chorvátsko, Dubrovnik | 2015 | Erasmus + Lectures, meeting, academic week |
Faculty of Forestry,University of Zagreb | Chorvátsko, Záhreb | 2013 | Erasmus + Lectures, meetings |
Universita degli studi di Teramo | Teramo, Taliansko | 1.-5.5.2023 | Erasmus + lectures, meetings |