Mgr. Martin Klementis, PhD.

odborný asistent Katedra marketingovej komunikácie
Mgr. Martin Klementis, PhD.

Doktor Klementis pôsobí na FMK UCM v Trnave v pozícií odborného asistenta od roku 2012. Dovtedy na fakulte absolvoval bakalárske, magisterské aj doktorandské štúdium.

V rámci svojej pedagogickej a vedeckej činnosti sa venuje téme grafického dizajnu a vizuálnej komunikácie značiek, brandingu a korporátnej identity s užšou špecializáciou na korporátny dizajn. Aktuálne sa stará o vizuálnu identitu a kompletné grafické riešenie fakultných konferencií a eventov Marketing & Media Identity a Týždeň vedy a techniky. Na starosti má tiež kompletné grafické výstupy vedeckých odborných časopisov Communication Today, Acta Ludologica, European Journal of Media, Art & Photography (EJMAP) a tiež ročenku najlepších študentských prác s názvom MUUZA.

Okrem pedagogickej činnosti sa aktívne venuje grafickému dizajnu a od roku 2014 vedie svoje grafické štúdio v Bratislave. Dovtedy pracoval v popredných reklamných agentúrach ako Wiktor Leo Burnett, Istropolitana Ogilvy, Zaraguza, Effectivity powered by Publicis a v jednom z najlepších grafických štúdií na Slovensku – Milk.

Oblasti záujmu: grafický dizajn, vizuálna komunikácia značiek, branding, sociálne siete.

BCI Skriptá a učebné textyPraktikum reklamnej tvorby : vysokoškolské skriptá / Martin Klementis ; recenzenti: Jaroslav Světlík, Peter Krajčovič. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. - 147 s. [4,5 AH]. - ISBN 978-80-572-0078-9.


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchSocial Media Communication of Small Local Brands as the Future of Circular Economy / Martin Klementis, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.057.In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 339-348.


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchKruhová ekonomika a komunikácia uvedomelých značiek na Slovensku a v zahraničí / Martin Klementis, 2018.In: Marketingová komunikácia v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky : zborník príspevkov z vedeckej konferencie realizovanej v rámci riešenia projektu VEGA č. 1/0078/18 s názvom "Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky" / editori: Denisa Jánošová, Jaroslav Bednárik. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-966-7, S. 58-66.


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchVisual moodboard as an effective presentation tool / Martin Klementis, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 176-183.


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchUser Experience a User Interface ako nástroje na zvýšenie návštevnosti spravodajského portálu = User Experience and User Interface as a tool Increase Traffic to news portal / Martin Klementis, Tomáš Minárik, 2013.In: Marketing identity : dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 4. - 5. november 2013 / editori: Ľudmila Čábyová, Alena Kusá ; recenzenti: Vladimíra Jurišová, Veronika Hrabačková. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2013. - ISBN 978-80-8105-553-9, S. 82-94.


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Grafický dizajn pre marketingovú prax I., II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Systém a organizácia práce v reklamnej agentúre Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Praktikum reklamnej tvorby I., II. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľ medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie


VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA


VEGA 1/0078/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky. Vedúci projektu: doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc.


CBC01021 Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU)



CLT03-SK05
FOTOROMA – Raising awareness on ROma cultural diversity and building an intercultural dialogue through photography


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Creative Workflow Dodo Dobrík workshop 2019
Kurz “Štatistické metódy v marketingovom vyskume” FMK UCM v Trnave 2020
Design thinking - Google FMK UCM v Trnave 2020
Best of in-store POPAI 2021
RDI & Shop! the best of the best in Store and POP design POPAI 2021
G Suite: Online výučba cez Google Meet, FMK UCM Google Slovensko 2020
Creative Skills for Innovation, Grow with Google Slovensko Google Slovensko 2020
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 2021
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 2021
Marketing Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 2022
All About TikTok PS: Digital, MarketerBiz 2022
Design Thinking Workshopy: Segmentárcia, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer 2022
PS: Digital Breakfast: Meme Edition PS: Digital 03/2023
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom FMK UCM 04-05/2023
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
člen Česká marketingová společnost 2019- súčasnosť
člen Klub učitelů marketingu 2019- súčasnosť
člen POPAI Central Europe 2019- súčasnosť
člen redakčnej rady Communication Today 2010 - súčasnosť
člen redakčnej rady European Journal of Media, Art and Photography: EJMAP 2013 - súčasnosť
člen redakčnej rady Acta Ludologica 2018 - súčasnosť
člen redakčnej rady MUUZA 2010 - súčasnosť
člen štátnicovej komisie FMK UCM 2012 - súčasnosť
člen organizačného výboru konferencie Megatrendy a médiá 2010 - 2021
člen organizačného výboru konferencie Marketing identity 2013 - 2021
člen organizačného výboru konferencie Týždeň vedy a techniky 2014 - súčasnosť
člen organizačného výboru konferencie ŠVOUK 2014 - súčasnosť
člen hodnotiacej komisie súťaže FMK KEMP 2021
člen tímu zodpovedného za implementáciu novej vizuálnej identity UCM UCM 2020 - 2021
člen organizačného výboru konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Vysoká škola finanční a správní Estonská 500 101 00 Prague 10 4. 4. 2022 - 8. 4. 2022 Erasmus+, lucie.ektilahova@vsfs.cz, +420 210 088 819