Mgr. Matej Martovič, PhD.

odborný asistent Katedra marketingovej komunikácie
Mgr. Matej Martovič, PhD.

Doktor Matej Martovič nastúpil na FM UCM v Trnave v roku 2015 ako denný doktorand, pričom téma jeho dizertačnej práce bola Marketing a marketingová komunikácia v zdravotníctve. V oblasti marketing v zdravotníctve sa venuje aj na vedeckej úrovni a v tejto téme publikoval niekoľko štúdií. Pracuje aj ako hovorca vo Fakultnej nemocnici Trnava, čím prepája teoretické poznatky s praktickými skúsenosťami. Okrem tém zdravotníctva sa venuje aj politickej komunikácii a politickému marketingu.

Na FMK je súčasťou Kabinetu marketingu, ktorý sa zameriava na prípravu študentov fakulty do praxe. Je tiež organizátorom vedeckej konferencie Marketing and Media Identity, ktorá pod týmto názvom funguje od roku 2022. Je vedúcim projektu Erasmus+ s názvom Kreativita a kreatívne vyučovanie v marketingovej komunikácií, ktorý sa zameriava na prepojenie trhu práce, akademickej pôdy a zvyšovanie vyučovacích kompetencií pedagógov v oblasti kreatívneho vyučovania marketingovej komunikácie. 

Oblasti záujmu: marketingová komunikácia, marketing v zdravotníctve, politická komunikácia a politický marketing.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPositive, negative or neutral image of hospitals on internet news portals / Matej Martovič, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Media Future / editors: Dana Petranová, Slavomír Magál. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2017. - ISBN 978-80-8105-861-5, S. 279-288.


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchInteraction of brand and marketing (Implementation in health service) / Jozef Matúš, Matej Martovič, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Marketing Identity : Brands we love - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 8th - 9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. - ISBN 978-80-8105-840-0. - ISSN 1339-5726, S. 195-203.


Marketing department as a part of organizational structure of university and faculty hospitals in Slovakia / Matej Martovič, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 455-463.


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPolitical talk shows within the context of balance of representation of political parties in 2018 / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 645-653 [online].


V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint / Inna Zabuzhanska, Matej Martovič, Marija Hekelj, 2022.


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Politická komunikácia a politický marketing Marketingová komunikácia 1 Mediálne a komunikačné štúdiá
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia 1 Mediálne a komunikačné štúdiá
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. Teória digitálnych hier 2 Mediálne a komunikačné štúdiá

VEGA 1/0708/18Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách


VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA


2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 – „Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie“ - vedúci projektu


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Design thinking Google 2020
Design thinking TalentWay Academy 2019
Design Thinking Tools a Partneri z praxe Talentway Academy 2019
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 2020
Creative Skills for Innovation Grow with Google Slovensko 2020
Design Thinking Kick off workshop FMK UCM x Studio Kiuub 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer 2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom FMK UCM v Trnave 2023
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity 2016 - 2021
Člen Rady FnPV Fond na podporu vzdelávania 2015 - 2019
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019 - súčasnosť
Člen komisií pre štátne skúšky FMK UCM 2018 - súčasnosť
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosťFakulta managmentu a ekonomiky UTB v Zline
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Fakulta managmentu a ekonomiky UTB v Zline Zlín, Česká republika 1.2. 2018 – 28.2. 2018 CEEPUS
University of Malaya Kuala Lumpur, Malajzia 3.5. 2022 - 12.6. 2022 ERASMUS+