Mgr. Matej Martovič, PhD.

Doktor Matej Martovič nastúpil na FM UCM v Trnave v roku 2015 ako denný doktorand, pričom téma jeho dizertačnej práce bola Marketing a marketingová komunikácia v zdravotníctve. V oblasti marketing v zdravotníctve sa venuje aj na vedeckej úrovni a v tejto téme publikoval niekoľko štúdií. Pracuje aj ako hovorca vo Fakultnej nemocnici Trnava, čím prepája teoretické poznatky s praktickými skúsenosťami. Okrem tém zdravotníctva sa venuje aj politickej komunikácii a politickému marketingu.
Na FMK je súčasťou Kabinetu marketingu, ktorý sa zameriava na prípravu študentov fakulty do praxe. Je tiež organizátorom vedeckej konferencie Marketing and Media Identity, ktorá pod týmto názvom funguje od roku 2022. Je vedúcim projektu Erasmus+ s názvom Kreativita a kreatívne vyučovanie v marketingovej komunikácií, ktorý sa zameriava na prepojenie trhu práce, akademickej pôdy a zvyšovanie vyučovacích kompetencií pedagógov v oblasti kreatívneho vyučovania marketingovej komunikácie.
Oblasti záujmu: marketingová komunikácia, marketing v zdravotníctve, politická komunikácia a politický marketing.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPositive, negative or neutral image of hospitals on internet news portals / Matej Martovič, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Media Future / editors: Dana Petranová, Slavomír Magál. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2017. - ISBN 978-80-8105-861-5, S. 279-288.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchInteraction of brand and marketing (Implementation in health service) / Jozef Matúš, Matej Martovič, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Marketing Identity : Brands we love - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 8th - 9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. - ISBN 978-80-8105-840-0. - ISSN 1339-5726, S. 195-203.
Marketing department as a part of organizational structure of university and faculty hospitals in Slovakia / Matej Martovič, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 455-463.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPolitical talk shows within the context of balance of representation of political parties in 2018 / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 645-653 [online].
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint / Inna Zabuzhanska, Matej Martovič, Marija Hekelj, 2022.
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Politická komunikácia a politický marketing | Marketingová komunikácia | 1 | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. | Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia | 1 | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. | Teória digitálnych hier | 2 | Mediálne a komunikačné štúdiá |
VEGA 1/0708/18Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA
2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 – „Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie“ - vedúci projektu
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Design thinking | 2020 | |
Design thinking | TalentWay Academy | 2019 |
Design Thinking Tools a Partneri z praxe | Talentway Academy | 2019 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 2020 |
Creative Skills for Innovation | Grow with Google Slovensko | 2020 |
Design Thinking Kick off workshop | FMK UCM x Studio Kiuub | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 2022 |
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer | 2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM v Trnave | 2023 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing Identity | 2016 - 2021 |
Člen Rady FnPV | Fond na podporu vzdelávania | 2015 - 2019 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2019 - súčasnosť |
Člen komisií pre štátne skúšky | FMK UCM | 2018 - súčasnosť |
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 - súčasnosťFakulta managmentu a ekonomiky UTB v Zline |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Fakulta managmentu a ekonomiky UTB v Zline | Zlín, Česká republika | 1.2. 2018 – 28.2. 2018 | CEEPUS |
University of Malaya | Kuala Lumpur, Malajzia | 3.5. 2022 - 12.6. 2022 | ERASMUS+ |