PhDr. Bc. Michal Kubovics, PhD.

Doktor Kubovics pôsobí na FMK od roku 2014, kde absolvoval bakalárske, magisterské, rigorózne a doktorandské štúdium.
Vo svojej vedeckej činnosti sa zaoberá vizualizáciou dát, SOLOMO marketingom, spodnej vlne a digitálnemu marketingu. V predošlej pracovnej činnosti sa zaoberal digitálnym marketingom a marketingom mobilných aplikácií. Na FMK sa snaží o rozvíjanie digitálneho a onlinového marketingu.
Uplynulé roky pôsobil v reklamných agentúrach a ako freelancer, kde participoval na príprave marketingových aktivít spoločností.
Oblasti záujmu: onlinový marketing, digitálny marketing, UX, UI, webové systémy, mobilné aplikácie, vizualizácia, grafický dizajn, psychológia spotrebiteľa v digitálnom prostredí.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Perception of Data from the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools / Michal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková, 2021. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 2 (2021), s. 84-99.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Awareness of industry 4.0 and its tools across the V4 countries, Serbia and Bulgaria / Anna Zaušková ... [et al.], 2022. DOI DOI 10.5937/sjm17-36472. In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 17, č. 1 (2022), s. 253-264.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Current state and prediction of the future of digitization as a part of industry 4.0 / Anna Zaušková ... [et al.], 2022. DOI DOI 10.5937/sjm17-36468. In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 17, č. 1 (2022), s. 111-123.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Elements of Visual Communication of Educational Institutions on Social Networks / Martin Vanko, Anna Zaušková, Michal Kubovics, 2021. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 98-111.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Possibilities of Display and Collection of Marketing Data From the Social Media / Michal Kubovics, Anna Zaušková, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.050. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 144-153.
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Tvorba webových stránok I., II. | Masmediálna komunikácia | 1. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálne marketingové platformy a systémy I., II. | Marketingová komunikácia | 1. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľ medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie (2022 - 2024)
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu " spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2020 - 2022)
VEGA 1/0708/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2018-2020)
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Tvorba webových stránok | ANTRE | 2012 |
Česká marketingová společnost – KUM CO OČEKÁVAJÍ MARKETÉŘI OD MÉDIÍ | ČMS | 2019 |
Creative Skills for Innovation: Design Thinking | Grow with Google Slovakia | 2020 |
Marketing rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 2021 |
Neuromarketing a jeho využtie vo vede, výskume a výučbe | FMK UCM | 2021 |
Design Thinking Kick off workshop, DT Lab, FMK UCM x Studio Kiuub | Studio Kiuub | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 2022 |
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer | 2022 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? | Academic Business Centrum | 2022 |
Ecommerce Bridge Live | Ecommerce Bridge | 2023 |
Naživo o umelej inteligencii | AI Boost konferencia | Visibility | 2023 |
Soft Skills Standard System | Academic Business Centrum - ABC - Soft Skills Center | 2023 |
Proces výskumu v neurolabe od A po ZET | FMK UCM | 2023 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie | Marketing Identity | 2019 - 2021 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelú marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 - súčasnosť |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Tomas Bata University | Zlín, Czech Republic | 30.03.2021 - 30.04.2021 | CEEPUS |