Mgr. Natália Nagyová, PhD.

odborná asistentka Katedra marketingovej komunikácie
Mgr. Natália Nagyová, PhD.

Natália Nagyová (Augustínová) pôsobí na FMK UCM už od roku 2014, pričom tu absolvovala bakalárske, magisterské aj doktorandské štúdium.

V rámci vedeckej činnosti sa venuje viacerým témam, napríklad spoločensky zodpovednému podnikaniu a marketingu. Okrem toho sa venuje grafickému dizajnu, tradičným a digitálnym výtvarným technikám.

Na FMK pôsobí v tíme Kariérneho centra FMK ako grafička. Okrem toho sa venuje tvorbe identít pre rôzne projekty, tvorbe vizuálov pre digitál a aj print.

Posledné roky pôsobila ako grafická dizajnérka v PR agentúre Divino v Bratislave, kde pripravovala grafické vizuály pre print a aj online. Momentálne pôsobí ako freelancerka a tvorí identity a grafické vizuály pre viaceré projekty a firmy.

Oblasti záujmu: spoločensky zodpovedný marketing, corporate identity, grafický dizajn.

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.

In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Socially Responsible Marketing as an Educational and Communication Tool of Modern Business in the Context of the Circular Economy / Natália Augustínová, Jaroslav Bednárik, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/EIE.20.184.

In: Proceedings of the 15th European Conference on Innovation and Entrepreneurship / edited by Alessandro De Nisco. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-67-9. - ISSN 2049-1050, s. 723-731.


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.

In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Social responsibility of the company and its impact on the reputation and the employers brand / Jana Charvát Janechová, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.11.

In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by Michael Fafílek. - 1. vyd. - Zlin : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. - ISBN 978-80-7678-025-5. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021, s. 130-138 [online].


V3 VEDECKÝ VÝSTUP PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI Z ČASOPISU – ABSTRAKT, ČLÁNOK, ABSTRAKT Z PODUJATIA, POSTER Z PODUJATIA, ČLÁNOK Z PODUJATIA

Position of Corporate Social Responsibility in a Corporate Design / Natália Nagyová, Jaroslav Bednárik, 2022. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 2 (2022), s. 110-119.



Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Grafický dizajn pre marketingovú prax I. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Grafický dizajn pre marketingovú prax II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľka medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Mgr. Matej Martovič, PhD. (2022 - 2024)



VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2020 - 2022)


VEGA - spoluriešiteľka vedeckého projektu Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky Vedúci projektu: doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc.



FPPV- Grafický dizajn pre marketingovú prax. Vedúci projektu : Mgr. Natália Nagyová, PhD. (2023)


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Creative Skills for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovakia 11/2020
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 03/2020
Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 11/2020
Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2020
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 03/2021
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe FMK UCM 09/2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer 10 - 12/2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom Inspiration Minar 04-05/2023
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, FMK UCM 2019 - 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019- súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019- súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelú marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom tíme Súťaž KEMP x FMK UCM 2020
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie QUO VADIS 2020
Členka tímu zodpovedného za implementáciu novej vizuálnej identity UCM UCM 2021 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity, FMK UCM 2022 - súčasnosť
Členka komisií pre štátne skúšky FMK UCM 2023 - súčasnosť
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
University of Economics in Katowice 1 Maja 50, 40-287 Katowice, Poľsko 1.2.2022 - 28.2.2022 Ceepus