Mgr. Natália Nagyová, PhD.

Natália Nagyová (Augustínová) pôsobí na FMK UCM už od roku 2014, pričom tu absolvovala bakalárske, magisterské aj doktorandské štúdium.
V rámci vedeckej činnosti sa venuje viacerým témam, napríklad spoločensky zodpovednému podnikaniu a marketingu. Okrem toho sa venuje grafickému dizajnu, tradičným a digitálnym výtvarným technikám.
Na FMK pôsobí v tíme Kariérneho centra FMK ako grafička. Okrem toho sa venuje tvorbe identít pre rôzne projekty, tvorbe vizuálov pre digitál a aj print.
Posledné roky pôsobila ako grafická dizajnérka v PR agentúre Divino v Bratislave, kde pripravovala grafické vizuály pre print a aj online. Momentálne pôsobí ako freelancerka a tvorí identity a grafické vizuály pre viaceré projekty a firmy.
Oblasti záujmu: spoločensky zodpovedný marketing, corporate identity, grafický dizajn.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.
In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Socially Responsible Marketing as an Educational and Communication Tool of Modern Business in the Context of the Circular Economy / Natália Augustínová, Jaroslav Bednárik, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/EIE.20.184.
In: Proceedings of the 15th European Conference on Innovation and Entrepreneurship / edited by Alessandro De Nisco. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-67-9. - ISSN 2049-1050, s. 723-731.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.
In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Social responsibility of the company and its impact on the reputation and the employers brand / Jana Charvát Janechová, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.11.
In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by Michael Fafílek. - 1. vyd. - Zlin : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. - ISBN 978-80-7678-025-5. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021, s. 130-138 [online].
V3 VEDECKÝ VÝSTUP PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI Z ČASOPISU – ABSTRAKT, ČLÁNOK, ABSTRAKT Z PODUJATIA, POSTER Z PODUJATIA, ČLÁNOK Z PODUJATIA
Position of Corporate Social Responsibility in a Corporate Design / Natália Nagyová, Jaroslav Bednárik, 2022. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 2 (2022), s. 110-119.
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Grafický dizajn pre marketingovú prax I. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Grafický dizajn pre marketingovú prax II. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľka medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Mgr. Matej Martovič, PhD. (2022 - 2024)
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2020 - 2022)
VEGA - spoluriešiteľka vedeckého projektu Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky Vedúci projektu: doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc.
FPPV- Grafický dizajn pre marketingovú prax. Vedúci projektu : Mgr. Natália Nagyová, PhD. (2023)
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Creative Skills for Innovation: Design Thinking | Grow with Google Slovakia | 11/2020 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 03/2020 |
Štatistické metódy vo výskume | FMK UCM | 11/2020 |
Pertov a Ganttov diagram | FMK UCM | 11/2020 |
Digital Rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 03/2021 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | FMK UCM | 09/2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 09/2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 09/2022 |
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer | 10 - 12/2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | Inspiration Minar | 04-05/2023 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing Identity, FMK UCM | 2019 - 2021 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019- súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2019- súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelú marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom tíme | Súťaž KEMP x FMK UCM | 2020 |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie | QUO VADIS | 2020 |
Členka tímu zodpovedného za implementáciu novej vizuálnej identity UCM | UCM | 2021 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing & Media Identity, FMK UCM | 2022 - súčasnosť |
Členka komisií pre štátne skúšky | FMK UCM | 2023 - súčasnosť |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
University of Economics in Katowice | 1 Maja 50, 40-287 Katowice, Poľsko | 1.2.2022 - 28.2.2022 | Ceepus |