Ing. Renáta Miklenčičová, PhD.

Doktorka Miklenčičová pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie ako odborná asistentka od roku 2011. Vysokoškolské štúdium II. a II. stupňa absolvovala na DF TU vo Zvolene so zameraním na marketing a obchod. Doktorandské štúdium ukončila v roku 2008 obhajobou dizertačnej práce na tému „Návrh metodiky merania ukazovateľov výkonnosti CRM“.
V rámci pedagogickej, vedeckej a publikačnej činnosti sa špecializuje na oblasť riadenia vzťahov so zákazníkmi, marketingového manažmentu, marketingu, zeleného marketingu, internetového obchodu a kreativite. V tejto sfére publikuje doma aj v zahraničí. Výsledky svojej vedeckej práce prezentuje nielen v publikáciách, ale aj v partnerstvách medzinárodných vedeckých spoločností a asociácií, ktorých je členkou – ČMS, Klub učitelů marketingu, POPAI Central Europe. Pôsobí aj v redakčných radách, je členkou Vedeckej rady vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingovej komunikácie a tiež aj v Ecoletre.com. Je spoluriešiteľkou viacerých vedecko-výskumných projektov a hodnotiteľkou projektov VEGA.
Na FMK okrem svojej pedagogickej, vedeckej a publikačnej činnosti je súčasťou organizačného tímu jesennej konferencie Marketing & Media Identity. V rokoch 2015 – 2018 bola riaditeľkou súťaže Briliantt, ocenenia základným, stredným a vysokým školám, ktoré realizovali inovácie v poskytovaní vzdelávania.
V súčasnom období aktívne spolupracuje so Slovenským združením pre značkové výrobky. Členovia združenia participujú aj na výučbe predmetu marketingový manažment, kde mentorujú študentov pri vypracovávaní semestrálnych prác.
Od akademického roka 2020/2021 implementovala do výučby design thinkingové metódy.
Oblasti záujmu: riadenie vzťahov so zákazníkmi, marketingový manažment, zelený marketing, zelený spotrebiteľ, kreativita a kreatívne techniky, komunikácia v e-obchodoch.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Meranie ukazovateľov výkonnosti CRM / Renáta Miklenčičová ; recenzenti: Alena Kusá, Tomáš Kajan. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. - 148 s. - ISBN 978-80-8105-412-9.Hodnotenie výkonnosti inovačných a marketingových procesov v malých a stredných podnikoch / A. Zaušková ... [et al.] ; recenzenti: Mária Rostášová, Mária Uramová. - 1. vyd. - Zvolen : Data Service, 2011. - 129 s. - ISBN 978-80-970603-1-2.
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
Environmental protection and sustainable development in the Slovak republic / Anna Zaušková ... [et al.], 2013.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Roč. 9, č. 6 (2013), s. 153-159.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Parental Engagement with Social Media Platforms: Digital Mothering, Children ́s Online Privacy, and the Sense of Disempowerment in the Technology-Integrated Society / Gary J. Atwell ... [et al.], 2019. DOI DOI 10.2238/JRGS9220193.
In: Journal of Research in Gender Studies. - ISSN 2378-3524 (online), Roč. 9, č. 2 (2019), s. 44-49.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The viral power of fake news : subjective social insecurity, COVID-19 damaging misinformation, and baseless conspiracy theories / Gavin Sheares, Renata Miklencicova, Marian Grupac, 2020. DOI DOI 10.22381/LPII920209.
In: Linguistic and Philosophical Investigations. - ISSN 1841-2394, č. 19 (2020), s. 121-127.
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
Artificial Intelligence-supported Workplace Decisions: Big Data Algorithmic Analytics, Sensory and Tracking Technologies, and Metabolism Monitors / Elvira Nica, Renáta Miklenčičová, Eva Kicová, 2019. DOI DOI 10.22381/PIHRM7120195.
In: Psychosociological Issues in Human Resource Management. - ISSN 2377-0716 (online), Roč. 7, č. 2 (2019), s. 31-36. (ERIH+)
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Riadenie vzťahov so zákazníkmi | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ERASMUS+ KA 220: spoluriešiteľka medzinárodného projektu Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability. Vedúci projektu: PhDr. Peter Murár, PhD. (2023 - 2025)
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2021 - 2023)
VEGA 1/0708/18: spoluriešiteľka vedeckého projektu Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2018 - 2020)
VEGA 1/0640/15: spoluriešiteľka vedeckého projektu Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov, doba riešenia. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2015 - 2017)
CBC01021: Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU)
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Štatistická analýza dátových súborov a databáz 2010 | SPSS Bratislava | 2010 |
Design Thinking Tools | Talentway Academy | 2019 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK - UCM | 2020 |
Creative Skills for Innovation | Grow with Google Slovensko | 2020 |
Štatistické metódy vo výskume | FMK - UCM | 2020 |
Pertov a Ganttov diagram | FMK - UCM | 2020 |
Excel | FMK - UCM | 2020 |
Webinár: Metóda Persona | Talentway Academy | 2020 |
Webinár: Aké online nástroje používať | Talentway Academy | 2020 |
Webinár: Ako pokračovať v načatom semestri? | Talentway Academy | 2020 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard | FMK | 2021 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Method Lab, FMK UCM | 2021 |
Online workshop: Projektová výučba a projektové riadenie | Ostravská univerzita | 2022 |
Design Thinking Kick off workshop | FMK - UCM | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK - UCM | 2022 |
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer, Švung | 2022 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? | Academic Business Centrum | 2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | Inspiration Minar | 2023 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie | Marketing Identity, FMK UCM | 2018 - 2021 |
Členstvo vo Vedeckej rade | Ecoletra.com | 2015 - súčasnosť |
Členstvo v komisii pre štátne skúšky | FMK UCM | 2012 - súčasnosť |
Členstvo vo Vedeckej rade vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | Wolter Kluwer | 2018 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019 - 2020 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | European Social Marketing Association | 2021 - súčasnosť |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Provozně ekonomická fakulta ČZU Praha, Česká republika, | Praha, ČR | 10.6.2013 – 14.6.2013 | ERASMUS |
Univerzita J. A. Komenského, Praha | Praha, ČR | 16. 6. 2014 - 18. 6. 2014 | ERASMUS + |
Uniwersytet pedagogiczny im komisji edukacji narodowej w Krakowie | Krakow, Poland | 22. 5. 2017 – 25. 2. 2017 | ERASMUS + |
Universita degli studi di Teramo | Teramo, Taliansko | 1.5. - 5.5.2023 | ERASMUS Teaching mobility |