Spätná väzba – dotazníkové prieskumy spokojnosti zamestnancov
Spätná väzba je nutnou súčasťou komunikácie, či už verbálnej alebo neverbálnej. Mala by odpovedať na otázku, či ide organizácia správnym smerom. Je nevyhnutné poznať vnímanie všetkých zúčastnených na organizáciu. Spätnou väzbou sa získava množstvo informácií, ktoré je možné využiť v prospech zlepšovania činností a procesov v organizácii. Získavajú sa ňou dôležité a cenné informácie nevyhnutne potrebné pre každú organizáciu a jej vedenie, ktoré slúžia ako podklad k zlepšovaniu jej procesov, služieb a servisu.
Je to zrkadlo, ako funguje daná organizácia. Spätná väzba má význam, ak ju nerealizujeme len jednorazovo, ale opakovane – teda cyklicky opakujeme a hľadáme súvislosti a vyhodnocujeme výsledky, ktoré následne premietame do nápravných opatrení a plánov zlepšovania. Spokojnosť zainteresovanej strany (zákazníka, zamestnanca a ostatných zainteresovaných strán) možno definovať ako súhrn pocitov zainteresovanej strany, odvodený od rozdielov jeho očakávaní a vnímanou realitou.
UCM realizuje dotazníkové merania vnímania alebo spokojnosti zamestnancov zamerané buď na vnímanie úrovne spokojnosti zamestnancov všeobecne, prípadne na vybrané oblasti a aktivity:
- Spätná väzba účastníkov stretnutí – Ratingy a rankingy (04/2024)
- Dotazníkový prieskum spokojnosti zamestnancov UCM v Trnave (4/2024), Stanovisko a opatrenia vedenia UCM k spätnej väzbe zamestnancov UCM, 9/2024 (VSK UCM - záložka Spätná väzba,)
- Dotazníkový prieskum o rovnosti podmienok a príležitostí (3/2024)
- Spätná väzba na realizáciu posudzovania na mieste/site visit SAAVŠ (11/2023)
- Spätná väzba – 1.periodické hodnotenie ŠP a OHIK na UCM (9,10/2023)
- Dotazník pre monitorovanie rodovej rovnosti na UCM (2-3/2023)
- Vyhodnotenie prieskumu – Spokojnosť rektorátnych zamestnancov so zamestnávateľom(10-11/2022)
- Spätná väzba účastníkov workshopu Internacionalizácia a vonkajšie vzťahy univerzity (10/2022)
- Spätná väzba účastníkov workshopu – Kvalita VŠ (10/2022)