Article Header Image

Absolventka FMK UCM je na titulke mesačníka Forbes. Monika Poussard šéfuje trnavskej automobilke

Vyštudovali ste marketing na trnavskej Univerzite sv. Cyrila a Metoda. Ako ste sa odtiaľ dostali k automotive biznisu?

 

Marketing som študovala už počas práce na Liptove, kde som pracovala ako plánovač v joint venture na výrobu káblových zväzkov. V tej dobe som tú prácu dostala len vďaka znalosti angličtiny, ktorú som sa začala učiť počas materskej dovolenky, keď som sa pri deťoch trošku „nudila“.

 

Celý rozhovor si prečítajte na stránkach Forbesu alebo v jeho tlačenom vydaní.

 

 


O autorovi:

Mgr. Andrej Brník, PhD.
Mgr. Andrej Brník, PhD.

Ako prorektor je zodpovedný za domáce, či zahraničné projekty a komunikáciu univerzity. Okrem toho pôsobí aj na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM. V minulosti pracoval ako media manažér pre agentúru, ktorá organizuje medzinárodné letecké dni.



Mohlo by vás tiež zaujímať: