Svoje uplatnenie môžeš nájsť:
- Televízie a rádiá
- Herný priemysel
- Marketingové agentúry
- PR agentúry
- Grafické štúdiá
- Redakcie novín a časopisov
Keď som končil moje doktorandské štúdium, mal som už asi rok na stole ponuku od Denníka N venovať sa športovej žurnalistike na plný úväzok – to som dlhé roky chcel. Bola to jednoznačná voľba. Žurnalistiku milujem a Denník N si ako médium mimoriadne vážim. Nemohol som to odmietnuť.
Keď som končil moje doktorandské štúdium, mal som už asi rok na stole ponuku od Denníka N venovať sa športovej žurnalistike na plný úväzok – to som dlhé roky chcel. Bola to jednoznačná voľba. Žurnalistiku milujem a Denník N si ako médium mimoriadne vážim. Nemohol som to odmietnuť.
Pavel Bielik , Denník N | Masmediálna komunikácia
Vec, ktorú si najviac cením je, že škola mi dala svet kontaktov. Na naše hodiny chodili ľudia z praxe. Ak je človek trošku aktívny, zistí, že je veľmi jednoduché sa dostať do reklamnej agentúry. Moja prvá stáž súvisiaca s reklamou bola v druhom ročníku. Keď som v piatom ročníku odchádzal ako absolvent, tak som mal za sebou trojročnú prax.
Vec, ktorú si najviac cením je, že škola mi dala svet kontaktov. Na naše hodiny chodili ľudia z praxe. Ak je človek trošku aktívny, zistí, že je veľmi jednoduché sa dostať do reklamnej agentúry. Moja prvá stáž súvisiaca s reklamou bola v druhom ročníku. Keď som v piatom ročníku odchádzal ako absolvent, tak som mal za sebou trojročnú prax.
Matúš Hliboký , Freelance Copywriter & Ideamaker | Marketingová komunikácia
Ak sa ma opýtate, v čom vidím kľúč k úspechu, vždy vám poviem, že v trpezlivosti, v dobre nastavenej tímovej práci a v testovaní hraníc vašej komfortnej zóny. Aktuálne pracujem ako Podcast Project Manager pre Bauer Media Slovakia. Z projektového hľadiska tiež zodpovedám za najväčší portál slovenských a českých podcastov – Podmaz.sk a za jeho blogovú časť.
Ak sa ma opýtate, v čom vidím kľúč k úspechu, vždy vám poviem, že v trpezlivosti, v dobre nastavenej tímovej práci a v testovaní hraníc vašej komfortnej zóny. Aktuálne pracujem ako Podcast Project Manager pre Bauer Media Slovakia. Z projektového hľadiska tiež zodpovedám za najväčší portál slovenských a českých podcastov – Podmaz.sk a za jeho blogovú časť.
Simona Mičová , Bauer Media Slovakia | Masmediálna komunikácia
Marketingu a reklame sa venujem od roku 2009. V súčasnosti pracujem ako Head of Digital Marketing v slovenskej spoločnosti Isadore a som spolumajiteľom marketingového štúdia Birne. Píšem newsletter Marš, ktorý čítajú tisíce odberateľov a vychádza aj na stránkach Denníka N.
Marketingu a reklame sa venujem od roku 2009. V súčasnosti pracujem ako Head of Digital Marketing v slovenskej spoločnosti Isadore a som spolumajiteľom marketingového štúdia Birne. Píšem newsletter Marš, ktorý čítajú tisíce odberateľov a vychádza aj na stránkach Denníka N.
Marek Šulik , Isadore Apparel | Marketingová komunikácia
"Po ukončení štúdia som nastúpila na pozíciu Junior Brand Manager do spoločnosti Heineken, na ktorej aktuálne pôsobím dva roky. Na svojej pozícii sa venujem rozvoju značiek Desperados a Strongbow na slovenskom pivnom trhu. Náplňou mojej práce je analyzovanie a strategické usmerňovanie oboch značiek, rozvoj komunikácie a vývoj inovácií. "
"Po ukončení štúdia som nastúpila na pozíciu Junior Brand Manager do spoločnosti Heineken, na ktorej aktuálne pôsobím dva roky. Na svojej pozícii sa venujem rozvoju značiek Desperados a Strongbow na slovenskom pivnom trhu. Náplňou mojej práce je analyzovanie a strategické usmerňovanie oboch značiek, rozvoj komunikácie a vývoj inovácií. "
Alžbeta Hanuliaková , Heineken Slovensko | Marketingová komunikácia
Po ukončení štúdia som začal na plno pôsobiť vo firme Retrodroid s.r.o. kde sa venujeme tvorbe hier a 3D modelov/prostredí/animáciám a postáv. Taktiež zastávam pozíciu Art Directora pri vývoji hry Fargone kde pomáham tvoriť komplexné prostredia a nové lokácie.
Po ukončení štúdia som začal na plno pôsobiť vo firme Retrodroid s.r.o. kde sa venujeme tvorbe hier a 3D modelov/prostredí/animáciám a postáv. Taktiež zastávam pozíciu Art Directora pri vývoji hry Fargone kde pomáham tvoriť komplexné prostredia a nové lokácie.
Vojtech Daubner , Retrodroid s.r.o. | Teória digitálnych hier
Zo začiatku som pracoval na pozícií zvukového dizajnéra a po prechode na plný úväzok (čo v škole znamenalo prechod na extérnu formu štúdia) som sa posunul smerom k práci zvukového implementátora a neskôr projektového manažéra. Aktuálne pôsobím v štúdiu Nine Rocks Games ako Game Designer kde mám na zodpovednosť ambientný a zvukový život a taktiež vozidlá.
Zo začiatku som pracoval na pozícií zvukového dizajnéra a po prechode na plný úväzok (čo v škole znamenalo prechod na extérnu formu štúdia) som sa posunul smerom k práci zvukového implementátora a neskôr projektového manažéra. Aktuálne pôsobím v štúdiu Nine Rocks Games ako Game Designer kde mám na zodpovednosť ambientný a zvukový život a taktiež vozidlá.
Martin Macháček , Nine Rock Games | Teória digitálnych hier
Už počas štúdia som nastúpil do reklamnej agentúry TRIAD. Mala to byť len krátka stáž, no ostal som tu 3 roky. V roku 2020 som dal výpoveď s tým, že idem precestovať JV Áziu. Plán to bol skvelý, ale prekazila mi ho (doplň ľubovoľnú nadávku) pandémia. A tak som na rok skončil v pražskej pobočke TRIADu. Od júna 2021 opäť cestujem a pracujem pre rôznych klientov ako kreatívec na voľnej nohe.
Už počas štúdia som nastúpil do reklamnej agentúry TRIAD. Mala to byť len krátka stáž, no ostal som tu 3 roky. V roku 2020 som dal výpoveď s tým, že idem precestovať JV Áziu. Plán to bol skvelý, ale prekazila mi ho (doplň ľubovoľnú nadávku) pandémia. A tak som na rok skončil v pražskej pobočke TRIADu. Od júna 2021 opäť cestujem a pracujem pre rôznych klientov ako kreatívec na voľnej nohe.
Maroš Hamorský , Freelance | Marketingová komunikácia
Už počas štúdia som využíval možnosť stáže na marketingovom oddelení. Učaroval mi však digitálny marketing. Návrh stratégií, plánov a odvážnych riešení ktoré sú podložené dátami je niečo, v čom sa cítim ako doma.
Už počas štúdia som využíval možnosť stáže na marketingovom oddelení. Učaroval mi však digitálny marketing. Návrh stratégií, plánov a odvážnych riešení ktoré sú podložené dátami je niečo, v čom sa cítim ako doma.
Maroš Čeklovský , Wavemaker Slovakia | Marketingová komunikácia
Svoje uplatnenie môžeš nájsť:
Ak ťa štúdium na tejto fakulte zaujalo, prohlásiť sa môžeš jednoducho a pohodlne online. Stačí, ak v období prihlasovania sa na vysoké školy, vyplníš elektronickú prihlášku a priložíš všetky dokumenty.